Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
<< Go to podcasts list

Czy targetowanie reklam w 2025 ma jeszcze sens? #260

01.09.2025
00:28
Polish

Targetowanie reklam przez lata było kluczowym elementem kampanii na Facebooku i Instagramie. Ale czy w 2025 roku nadal odgrywa tak dużą rolę?


W tym odcinku:

  • tłumaczę dlaczego targetowanie nie jest już tak istotne, jak kiedyś i od czego to zależy
  • wyjaśniam różnice między targetowaniem strategicznym a algorytmicznym
  • pokazuję przykłady produktów, które targetowania nie potrzebują (np. papier toaletowy, ubrania, galerie handlowe)
  • opisuję, jak działają algorytmy reklamowe i dlaczego większość kont reklamowych ma za mało danych, by automatyczne targetowanie działało skutecznie
  • podkreślam, że najważniejszy jest przekaz i przyciągnięcie uwagi, a nie same ustawienia kampanii.


A jak Twoim zdaniem będzie wyglądać targetowanie w najbliższych latach - bardziej automaty, czy ręczna kontrola?

Similar podcasts