Czy targetowanie reklam w 2025 ma jeszcze sens? #260
01.09.2025
00:28
Polish
Speakers:
Targetowanie reklam przez lata było kluczowym elementem kampanii na Facebooku i Instagramie. Ale czy w 2025 roku nadal odgrywa tak dużą rolę?
W tym odcinku:
- tłumaczę dlaczego targetowanie nie jest już tak istotne, jak kiedyś i od czego to zależy
- wyjaśniam różnice między targetowaniem strategicznym a algorytmicznym
- pokazuję przykłady produktów, które targetowania nie potrzebują (np. papier toaletowy, ubrania, galerie handlowe)
- opisuję, jak działają algorytmy reklamowe i dlaczego większość kont reklamowych ma za mało danych, by automatyczne targetowanie działało skutecznie
- podkreślam, że najważniejszy jest przekaz i przyciągnięcie uwagi, a nie same ustawienia kampanii.
A jak Twoim zdaniem będzie wyglądać targetowanie w najbliższych latach - bardziej automaty, czy ręczna kontrola?