Tajniki rekrutacji i selekcji pracowników metodą Assessment Center
Tajniki rekrutacji i selekcji pracowników metodą Assessment Center
Assessment Center jest coraz częściej stosowany podczas rekrutacji, wiele firm z naszego regionu również wykorzystuje narzędzia stosowane w tym procesie. Podczas zajęć dowiesz się, czego kandydat może się spodziewać podczas rekrutacji z wykorzystaniem tej metody oraz jak się właściwe do niej przygotować. Po wielu edycjach online wydarzenia, tym razem zapraszamy stacjonarnie!
Dla kogo?
Zapraszamy na szkolenie przedstawicieli sektora MŚP.
Cel
Nabycie podstawowej wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania się do procesu Assessment Center.
Korzyści dla uczestnika
dowiesz się na czym polega proces Assessment Center i w jakim celu jest stosowny,
zapoznasz się z przykładowymi kompetencjami badanymi w AC,
nabędziesz umiejętność rozróżniania narzędzi i metod wykorzystywanych w procesie AC.
Informacje o prelegentce
Zajęcia poprowadzi Katarzyna Puchowska: doradca zawodowy z wieloletnim doświadczeniem, posiadający uprawnienia asesora, trenera, coacha. Zajmuje się poradnictwem indywidualnym i grupowym skierowanym do różnych grup odbiorców. Specjalizuje się mi.in. w tematyce związanej z rekrutacją, przedsiębiorczością. W swojej pracy najczęściej stosuje aktywne metody szkoleniowe. Jej przepis na sukces zawodowy to wytrwała praca, otwartość na zmiany, entuzjazm i optymizm.