Logo Crossweb

Logowanie

close
Zarejestruj się Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Spotkanie Młodego Biznesu „Czego pragną klienci? – CX w praktyce

spotkanie-mlodego-biznesu-czego-pragna-klienci-cx-w-praktyce-listopad-2025
Wydarzenie:
Spotkanie Młodego Biznesu „Czego pragną klienci? – CX w praktyce
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
17.11.2025 (poniedziałek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Adres:
Marii Konopnickiej 26
Rejestracja:
Strona www:
Agenda:
  • 17:00 - 18:00 Rejestracja i networking przy kawie
  • 18:00 - 18:10 Łukasz Smółka, Marszałek Województwa Małopolskiego, Wystąpienie otwierające
  • 18:10 - 18:45 Martyna Tarnawska, niezależna trenerka, facylitatorka i konsultantka biznesowa - „5 błędów, które popełniamy na spotkaniach biznesowych - jak to zmienić?”
  • 18:45 - 19:20 Katarzyna Szczesna, Founder & CEO, Behavior AI Insight - „Między algorytmem a emocją: behawioralne podejście do doświadczeń klienta”
  • 19:20 - 19:55 Dominik Olejko, CX&Loyalty Expert - „Jak wygrać serca i portfele klientów dzięki Customer Experience”
  • 19:55 - 20:00 Podsumowanie wydarzenia
  • 20:00 - 22:00 Poczęstunek, networking
Opis:

O czym będą mówić nasi Prelegenci?

Martyna Tarnawska wyjaśni jak ze „spotkaniozy” wyjść po mistrzowsku. Pokaże jak zmienić kulturę spotkań z nużących bloków kalendarza w żywą przestrzeń do wymiany wiedzy, decyzji i energii. Przybliży ideę spotkań, które rzeczywiście pchają biznes do przodu i nie męczą zespołu, tylko go wzmacniają.


Katarzyna Szczęsna zwróci uwagę na to, że nasze decyzje, także te podejmowane w kontakcie z AI, są często emocjonalne, uproszczone i pełne poznawczych skrótów. W związku z tym wyjaśni, jak wykorzystać wiedzę z ekonomii i nauk behawioralnych, by projektować interakcje człowiek - AI, które wspierają użytkownika, zamiast nim manipulować.


Dominik Olejko wykaże dlaczego w świecie, w którym każdy może skopiować produkt, doświadczenie klienta staje się największą przewagą konkurencyjną. Opowie o tym, jak firmy mogą budować lojalność i rozwijać się dzięki emocjom, autentyczności i spójnym doświadczeniom we wszystkich kanałach.


Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, wymagana jest rejestracja.


W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić dzwoniąc pod nr 12 63 03 370 lub pisząc na adres Barbara.Niec@umwm.malopolska.pl.


Wydarzenie finansowane jest w ramach projektu pn. „Małopolska Przedsiębiorcza”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach programu Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021-2027.


Miejsce: Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, ul. Marii Konopnickiej 26 w Krakowie.


Zapisy: https://tiny.pl/8h5sm70v

Podobne wydarzenia

Profile pracodawców