EBMASTERS Warszawa #26
18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.
18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Patrycja Kowalkowska - Specjalistka ds. Employer Brandingu, Bosch Polska.
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)
2. Joanna Rosiek (szczegóły wkrótce)
(25 min + dyskusja)
3. Aleksandra Stasiak - Employer Branding and Communication Lead, Ocado Technology
Od "czy EB się opłaca?" do "kiedy robimy następną inicjatywę?"
Czy employER branding ma szansę dziać się sam? No, prawie.
A może w sumie… nie ma szans?
Za to employEE branding - już jak najbardziej.
Podczas wystąpienia opowiem Wam, jak dojść do momentu, w którym pracownicy sami robią branding, z własnej inicjatywy, z pasją i bez briefu. A biznes w to wierzy, rozumiem i.. Inwestuje :) A to wszystko na przykładach z Ocado Technology, gdzie wspólnie z biznesem budujemy społeczności wokół marki, akademię prelegentów i kulturę, w której ludzie stają się autentycznym głosem firmy.
(25 min + dyskusja)
Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.
Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 25 listopada 2025 r. o 18:00 w Loftmill Warszawa podczas EBMASTERS Warszawa #26!
Temat przewodni wydarzenia: Jak planować i mówić o EB, żeby biznes słuchał (i inwestował)
Kilka słów o prelegentach:
Patrycja Kowalkowska - Specjalistka ds. Employer Brandingu, Bosch Polska
Employer Branding Specjalistka z sercem do ludzi i głową pełną pomysłów. Doświadczenie zdobywała w firmach IT, organizacjach społecznych i markach modowych, łącząc employer branding z komunikacją i marketingiem. Prowadzi podcast #SerialoweEB, w którym opowiada o serialach z perspektywy marki pracodawcy. U podstaw każdej silnej marki widzi autentyczność i ludzkie relacje
Aleksandra Stasiak - Employer Branding and Communication Lead, Ocado Technology
Od ponad dekady działa w obszarze employer brandingu i komunikacji. Dwukrotnie budowała EB od zera - od czterech lat w Ocado Technology, wcześniej w Nationale-Nederlanden. W pracy łączy strategię z emocjami, dane z intuicją i dba o to, by między ludźmi a marką powstawała relacja z tych "na lata". Po godzinach (a raczej 24/7) jest mamą wiecznie stęsknionej buldożki Dziuni i fanką kryminałów, bo w życiu, jak w EB, musi się dziać i być ten dreszcz emocji!
ZAPISY: Spotkanie jest BEZPŁATNE, acz merytoryczne
Do zobaczenia online oraz w naszej grupie na Facebooku!