EB Show 2024
9:00 - 9.10 - Dzień 1 - 3, 2, 1 …START!
9:10 - 9:45 - Anna Macnar - EB 2026+: 10 trendów, które musisz uwzględnić w strategii
Prezentacja aktualnych i nadchodzących trendów w employer brandingu - od zrównoważonego przywództwa po transparentności danych.
9:45 - 10.20 - Maja Gojtowska - Nowoczesny onboarding: jak EB buduje doświadczenie od pierwszego dnia
Jak zaprojektować i komunikować onboarding, by odzwierciedlał wartości marki pracodawcy?
10:20 - 10:35 - Przerwa
10:35 - 11:10 - Paulina Mazur - Motywacja i zaangażowanie pracowników: rola EB w kulturze firmowej
Jak EB wspiera długoterminowe zaangażowanie pracowników i buduje poczucie przynależności?
11:10 - 11:45 - Aneta Tur - Kampanie wewnętrzne EB: jak zmieniają firmy od środka
Case studies kampanii, które zmieniły kulturę, poprawiły zaangażowanie lub wsparły transformację.
11:45 - 12:30 - Przerwa lunchowa
12:30 - 13:05 - Adam Wąsik - Od briefu do przetargu: jak przygotować skuteczne zlecenie dla agencji EB
Praktyczny przewodnik po przygotowaniu briefu i wyborze partnera do działań employer brandingowych.
13:05 - 13:40 - Monika Kantowicz-Gdańska - Rozwój przywództwa i kultury feedbacku oraz budowanie zaufania w zespołach jako strategiczne elementy EB.
Poziomy zaangażowania i lojalności pracowników to nieustające wyzwanie dla organizacji. Ten ważny strategiczny cel EB realizuje się na wiele sposobów, wśród których kluczowe znaczenie odgrywają jakościowe przywództwo i atmosfera w zespołach. Jak duże i jak o nie zadbać? Dowiesz się z tego wystąpienia.
13:40 - 14:15 - Przerwa
14:15 - 14:50 - Edyta Sander i Anna Rosołowska - Wspólne projektowanie EVP z biznesem: od storytellingu do strategii
Jak zaangażować liderów i pracowników w tworzenie autentycznej propozycji wartości.
14:50 - 15:25 - Mateusz Jabłonowski - EB w Social Mediach: autentyczność i algorytmy
Które kanały działają, jak budować zaangażowanie i nie zgubić autentyczności w erze algorytmów i AI-generated content.
15:25 - 16:10 - Mateusz Jabłonowski - Asystent AI w employer brandingu: Jak go stworzyć, wdrożyć i uczynić realnym wsparciem zespołu EB
Jak efektywnie wykorzystywać sztuczną inteligencję w budowaniu marki pracodawcy – od personalizacji komunikacji po automatyzację onboardingu.
9:00 - 9.10 - Dzień 2 - 3, 2, 1 …START!
09:05 - 09:25 - Paulina Nogaj i Weronika Niemierka - Między pokoleniami i technologiami: jak zbudować program talentowy, który działa tu i teraz
Temat ukazany z perspektywy biznesowej, komunikacyjnej oraz doświadczeń kandydata i pracownika – z naciskiem na ewolucję programu pod wpływem zmian technologicznych (np. AI), uwarunkowań rynkowych oraz różnic pokoleniowych. Całość zostanie uzupełniona solidną dawką obiektywnych metryk. Pokażemy, jak BEC Talent Program ewoluował z klasycznego modelu rozwoju do strategicznego narzędzia employer brandingu. Z konkretnymi danymi, insightami i refleksjami z wdrożeń w Polsce i Danii.
9:25 - 10:00 - Marta Pawlak-Dobrzańska - EB w liczbach: jak mierzyć, co liczyć i dlaczego?
Przegląd wskaźników efektywności kampanii i strategii EB: od NPS po CPL.
10:00 - 10.35 - Maciej Hassa - Badania EB: co kandydaci i pracownicy naprawdę myślą o twojej firmie?
Jak prowadzić badania wizerunku, potrzeby kandydatów i doświadczenia pracowników.
10:35 - 10:50 - Przerwa
10:50 - 11:25 - Izabela Bartnicka - Cyfrowa odporność i gotowość: jakie kompetencje rozwijać w zespołach przyszłości?
W czasach przyspieszającej transformacji technologicznej to nie narzędzia, ale kompetencje cyfrowe ludzi decydują o skuteczności firmy. Jakie umiejętności powinny rozwijać zespoły w firmach, i jak wdrożyć to w praktyce?
11:25 - 12:00 - Daria Siwka - Wartości organizacji. Dlaczego wieje nudą?
O tym jak 'klątwa wiedzy' przeszkadza Ci budować pożądaną kulturę organizacyjną oraz o tym dlaczego czasem tak trudno wdrożyć strategię EB w życie firmy. Opowieść o wartościach, które niczym 'symulator lotu' angażują, wywołują emocje oraz dodają sensu temu co robimy.
12:00 - 12:40 - Przerwa lunchowa
12:40 - 13:15 - Maciej Radziemski - Pułapka kreatywnego impasu i jak z niej wyjść
Czujna obserwacja i zestaw gotowych rad, jak uciec z zespołowego jednomyślenia by znów kreować wyjątkowy Employer Branding.
13:15 - 13:50 - Anna Zając i Ina Martela - Kryzysy wizerunkowe w EB – jak trudne momenty mogą pomóc budować autentyczną markę pracodawcy
Kryzys wizerunkowy to jeden z największych sprawdzianów dla marki pracodawcy. Choć często postrzegany jest jako zagrożenie, to kryje się w nim ogromny potencjał do budowania autentyczności i zaufania. Podczas prezentacji przekonamy Cię, że w sytuacjach kryzysowych nie warto się chować, ale trzeba działać i potraktować je jako szansę. Pokażemy też, jak można wykorzystać taki kryzys jako katalizator prawdziwej zmiany oraz jak umiejętnie wyjść z kłopotów wizerunkowych z twarzą.
13:50 - 14:25 - Dagmara Pakulska - Tik-Tak, Tik-Tak czas ucieka! Wbijaj na TikToka ze swoją marką pracodawcy, zanim zrobi to Twoja konkurencja
I chcesz i boisz się? TikTok to dla Ciebie nadal niezbadane wody na w tym internetowym oceanie? Nie martw się! Podczas tego wystąpienia odkryjesz, że nie taki diabeł straszny, jak go malują i że wcale nie trzeba tańczyć (choć można), by przyciągnąć uwagę odbiorców w tym kanale, z sukcesem wspierając tu swoje EB-owe działania.
14:25 - 14:40 - Przerwa
14:40 - 15:15 - Dominik Górka - Anatomia kanału TV pracodawcy: jak stworzyć własne medium, które angażuje i buduje kulturę?
Czy firma może być nadawcą? Coraz więcej pracodawców tworzy własne kanały wideo – od TikToka, przez YouTube, po wewnętrzne „TV firmowe”. Jak zaprojektować kanał, który nie będzie tylko ładną wizytówką, ale stanie się żywym narzędziem komunikacji, rekrutacji i angażowania pracowników?
15:15 - 15:50 - Marcin Sokołowski - Twój Employer Branding kończy się tam, gdzie kończy się LinkedIn Twoich pracowników
Kandydaci nie patrzą już tylko na karierową zakładkę na stronie – sprawdzają ludzi. Co mówią, co publikują, jak wyglądają ich profile? To nie HR, ale sieć kontaktów Twoich pracowników decyduje o tym, kogo przyciągasz do firmy. Na prezentacji pokażemy, jak zbudować "rozszerzony zespół rekrutacyjny" dzięki dobrze poprowadzonemu Employee Advocacy.
Zapraszamy na święto employer brandingu
Skorzystaj z wiedzy topowych ekspertów EB i wznieś markę swojego pracodawcy na wyższy poziom!
Employer branding to taka dziedzina, w której nic nie jest dane raz na zawsze. Nawet jeśli twoja firma ma świetną strategię employerbrandingową, kampanie rekrutacyjne przynoszą doskonałe efekty, a kandydaci składają CV na wyścigi, to musisz stale trzymać rękę na pulsie i być w gotowości do wprowadzania zmian. Ostatnie lata pokazały nam, że to nie puste słowa, ale rzeczywistość, która potrafi z dnia na dzień wywrócić do góry nogami najlepsze strategie i zaplanowane działania. Warto się przygotować na różne scenariusze i cały czas aktualizować swoją wiedzę. W tym roku wiedzę pogłębimy także o tematykę ESG!
Dlatego już po raz piąty zapraszamy na EB Show – wyjątkową konferencję, na której spotkają się topowi eksperci employer brandingu i marketingu. Swoją wiedzę zdobywali realizując projekty dla klientów. Biorąc udział w konferencji dostaniesz potężną pigułę wiedzy i inspiracji. Nie zawahaj się z niej skorzystać!
Uwaga! W tym roku zapraszamy na EB Show w formule hybrydowej – możecie wziąć udział w konferencji online lub stacjonarnie!