Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Click Apps #43

Event:
Click Apps #43
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
05.12.2013 (thursday)
Time:
09:00
Price:
Free
City:
Place:
ClickCommunity
Address:
ul. Szlak 77
Description:
Warsztaty "Nasz Klient, nasz pan? Obsługa klienta a kryzysy" poprowadzi Monika Czaplicka. Gość opowie o paru wpadkach, wytłumaczy jak unikać kryzysów wynikających ze złej obsługi klienta oraz zdradzi, jak przygotować się na sytuacje kryzysowe i jak wyjść z nich obronną ręką. Monika Czaplicka w branży social media działa od siedmiu lat. Specjalizuje się w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest związana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujące wystąpienia na konferencjach branżowych cieszą się powszechnym uznaniem. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy. Pro­wa­dzi fan­page „Kry­zysy wybu­chają w week­endy„ i bloga www.czaplicka.eu, gdzie pisze o zagwozd­kach i kot­kach, a już dzisiaj ma miejsce premiera jej debiu­tanckiej książki „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion. Agenda spotkania:
  • Wprowadzenie gościa, przywitanie uczestników.
  • Część teoretyczna. Prezentacja Moniki: Nasz klient, nasz Pan?
  •  Część warsztatowa. Zmierzycie się z prawdziwymi kryzysami. Będziecie rozwiązywać realne problemy pod okiem eksperta.
Bilety do pobrania tutaj.

Similar events

There are no upcoming events for these parameters in the Crossweb database.
Do you know about an event? Please add it.

Profile of employers