Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
<< przejdź do listy wideo

TJK 2024 Rozwój e - learningu

Rozwój e-learningu - dylematy postpandemiczne


Zapis debaty, która odbyła się podczas Tygodnia Jakości Kształcenia 2024.


Grono zaproszonych Debatantek_ów z ośrodków akademickich prężenie rozwijających te formy podjęła wraz ze Słuchaczkami i Słuchaczami w swojej rozmowie m.in. następujące zagadnienia:

  • rola uczelni oraz ich kadr w dobie transformacji cyfrowej społeczeństwa – i wobec zalewu treści nieprawdziwych, propagandowych, automatycznie generowanych;
  • czy jest możliwy międzyuczelniany “pakt na rzecz rzetelnej popularyzacji nauki”, a w jego ramach np. platforma wpierająca popularyzatorów – i uniezależniająca popularyzację nauki od algorytmów najpopularniejszych serwisów;
  • poza mury uniwersytetu? Rozwijanie kształcenia pozaakademickiego i techniki zdalne w kształceniu ustawicznym (life-long learning) oraz szkoleniach;
  • czy pojęcie e-learningu ma dalej sens? A może techniki kształcenia na odległość powinny już być integralnym elementem nauczania?;
  • czy asynchroniczne edukacyjne wideo może zastąpić tradycyjny wykład?;
  • czy kształcenie zdalne to lekarstwo na nierówny dostęp do nauki?


Rozmawiali:

  • dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG – Dyrektorka Centrum Nowoczesnej Edukacji PG,
  • mgr Agnieszka Chrząszcz – Dyrektorka Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH,
  • mgr Anna K. Stanisławska-Mischke – Centrum Jakości Kształcenia UEK, członek-współzałożyciel Stowarzyszenia e-Learningu Akademickiego


Współmoderatorzy:

  • dr Łukasz Lamża – Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych,
  • mgr Wojciech Pudło – Dział Rozwoju i Jakości Kształcenia w Centrum Wsparcia Dydaktyki UJ.

Similar events