Współtworzy firmę wartą miliony | Joanna Drabent z Prowly
16.11.2021
01:07
Polski
Prelegenci:
Joanna Drabent, założycielka Prowly, narzędzia dla specjalistów PR służącego do zarządzania komunikacją PR i używanego przez ponad 1000 marek z całego świata. Firma pracuje z globalnymi markami takimi jak Spotify, IKEA, czy Hill+Knowlton Strategies. W 2020 przejęty przez Semrush, czyli światowego lidera w narzędziach SEO.
Tematy poruszone w rozmowie:
- Pomysł na Prowly przyszedł w Twojej agencji Kolko Agency? Jak to dokładnie wyglądało? Zauważyliście potrzebę klientów na takie narzędzie?
- Jak zdobyliście pierwszych klientów? Czy to od razu byli klienci Kolko?
- Jak udało się zdobyć pierwszych klientów z zagranicy?
- Jak wyglądało przejście z agencji na firmę technologiczną?
- Jak poznałaś Sebastiana wspólnika?
- Różnice w kliencie USA vs Polska?