Service design w IT. Gość: Stanisław Eysmont - POIT 148
Witam w sto czterdziestym ósmym odcinku podcastu „Porozmawiajmy o IT”. Tematem dzisiejszej rozmowy jest service design w IT.
Dziś moim gościem jest Stanisław Eysmont – ekspert w obszarze badań, projektowania innowacji i doświadczeń klienta. Od blisko 14 lat tworzy i wdraża produkty oraz usługi cyfrowe dla największych firm w Polsce i na świecie. Na przestrzeni lat współpracował z takimi firmami jak CD Projekt, Deloitte, Ergo Hestia, Axa, mBank, PKO BP czy Pekao SA, gdzie projektował innowacyjne produkty i usługi. Obecnie jest związany z firmą Altimetrik Poland (jako Service Designer), z ramienia której odpowiada za projektowanie cyfrowych rozwiązań dla Citibanku. Prywatnie zapalony podróżnik i biegacz. Uwielbia książki i gotowanie.
W tym odcinku o service design w IT rozmawiamy w następujących kontekstach:
- czym jest service design?
- jak service design łączy się z IT?
- praktyczne przykłady wykorzystania service design w IT
- kim jest osoba zajmująca się service designem?
- z jakich narzędzi, koncepcyjnych lub cyfrowych korzysta w swojej pracy?
- czy osoby pracujące w IT powinni się zainteresować service designem?
- jak można się uczyć podejścia i technik service design?