Logo Crossweb

Logowanie

close
Zarejestruj się Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

351: Klienci dzwonią, a ty nie możesz rozmawiać?

29.03.2021
00:21
Polski
Prelegenci:

Co zrobić, kiedy klienci próbują się do ciebie dodzwonić, a ty nie możesz odebrać telefonu, bo na przykład pracujesz równolegle na etacie albo jesteś na całodniowej konferencji? Nie musisz rezygnować ze zlecenia. Oto trzy sposoby na to, żeby w takiej sytuacji nie stracić szansy na współpracę.


W tym odcinku (MWF 351):

2:56 Jak nie stracić klienta, gdy nie możesz odebrać telefonu?

15:15 A. Jabłoński, M. Piasek „Zrozumieć marketing” (recenzja)

Podobne podcasty