Logo Crossweb

Logowanie

close
Zarejestruj się Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

310: Wizytówka Google jako narzędzie do promocji firmy – Seweryn Pietrucha

16.03.2020
01:23
Polski

Czy wiesz, że dobrze skonfigurowana wizytówka Google może zwiększyć liczbę połączeń z twoim sklepem czy salonem nawet o 520%? Usługa Google Moja Firma to dziś absolutny must-have biznesu działającego lokalnie. Dowiedz się, jak założyć wizytówkę Google, jak reagować na negatywne opinie klientów i na jakie elementy zwrócić uwagę, żeby stać się najbardziej rozpoznawalną marką w okolicy.


Gościem 310. odcinka MWF jest Seweryn Pietrucha, który na wizytówkach i Mapach Google zna się jak mało kto.


5:48 Dlaczego Seweryn postanowił zainteresować się tematem wizytówek Google?

11:12 Co to jest wizytówka Google i jak ją założyć?

20:44 Czy można założyć wizytówkę Google dla działalności internetowej?

25:53 Jakie informacje warto zamieścić w wizytówce Google?

42:58 W jaki sposób zachęcić klientów do wystawiania pozytywnych opinii na temat firmy?

50:34 Jak postępować w przypadku negatywnych opinii od użytkowników?

1:00:06 Jak efektywnie wykorzystać funkcję wpisów w wizytówce Google?

1:04:06 Jakie informacje są zawarte w statystykach Profilu Firmy w Google Moja Firma?

1:10:45 O czym jeszcze należy pamiętać, zakładając wizytówkę Google?

1:14:48 W jaki sposób osiągnąć najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania?


3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:

- Zakładając wizytówkę Google, musisz zadbać o to, aby dane twojej firmy były prawdziwe i na bieżąco aktualizowane. Nie ma nic gorszego niż telefon, którego nikt nigdy nie odbiera, albo niezgodne z rzeczywistością godziny otwarcia.

- Staraj się jak najszybciej reagować na wszystkie komentarze. Nawet negatywne opinie można czasem przekuć na swoją korzyść.

- Korzystaj ze statystyk. Wizytówka Google może być bardzo przydatnym narzędziem w badaniu rynku i rozpoznawaniu potrzeb klienta.

Podobne podcasty