Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
<< Go to podcasts list

EB-on Employer Branding & CSR

03.02.2020
00:51
Polish

Prawie dwie trzecie konsumentów na całym świecie kupuje lub bojkotuje markę wyłącznie ze względu na jej poglądy w kwestiach społecznych – wskazuje badanie firmy Edelman. Czy to oznacza, że społeczna odpowiedzialność biznesu, to strategia, która sprawdzi się w każdej firmie i jaki to ma związek z budowaniem marki pracodawcy, o tym dziś rozmawiam z ekspertem Adamem Piwkiem.


Adam Piwek ma ponad 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), employer brandigu, PR i zintegrowanej komunikacji, aktualnie Social Media Manager w Santander Consumer Banku.


Czego dowiesz się tego odcinka:


1.Co wspólnego ma CSR z harcerstwem?

2.Co to jest CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu?

3.Czy zbieranie nakrętek, to CSR?

4.Czy każda firma powinna być odpowiedzialna społecznie w biznesie i dlaczego?

5.Co decyduje o sukcesie strategii CSR

6.Jak mierzyć skuteczność i czym się inspirować (raporty, liderzy, literatura).

7.Czy CSR jest dla każdego?

8.Co robić, aby CSR pojawiał się w strategii firmy?

9.Jak znaleźć swój sposób na CSR w firmie?

10.CSR i komunikacja wew. i zew. W firmie.

11.CSR w kontekście kandydata.

12.Kto powinien zajmować się CSR w firmie, jeśli nie ma dedykowanego działu.

13.W czym tkwi największa siła CSR?

14.Jak identyfikować CSR w firmie?

15.Czy CSR potrafi zarabiać?

16.CSR a panele fotowoltaiczne, porcelana i cukiernik.

17.Jak Car ewoluował w Polsce na przestrzeni lat.

18.CSR a różnice między pokoleniami.

Similar podcasts