412: Jak reagować na zmianę zachowań klientów w niepewnych czasach | Paweł Tkaczyk
Coraz mniej klientów chce u ciebie kupować, mimo że do tej pory biznes dobrze prosperował? Dowiedz się, co może na to wpływać, jak radzić sobie z prowadzeniem firmy, gdy wokół pracuje kryzys, oraz na co zwrócić uwagę w komunikacji swojej marki, żeby skuteczniej sprzedawać.
W tym odcinku:
2:22 E. Hoffer „Prawdziwy wyznawca” (recenzja)
4:27 Dlaczego zdaniem Pawła w dobie kryzysu warto iść w marki premium?
11:19 W jaki sposób zmienić swoją ofertę i dostosować ceny do zmieniających się zachowań konsumentów?
15:12 Czym powinien się kierować klient, wybierając markę premium?
17:53 Jakich działań marketingowych robić więcej, a jakich mniej, decydując się na sprzedaż produktów i usług premium?
25:34 Jak na różnych etapach sprzedaży budować wartość oferty w oczach klientów?
33:31 Co zrobić w sytuacji, gdy oferujemy usługę premium, ale nowi klienci przestali przychodzić?
Sponsorem odcinka jest kurs dla podcasterów PodcastPro