321: Budowanie społeczności w social mediach
Social media dają świetne narzędzia do budowania społeczności skupionej wokół marki czy firmy. Czasem jednak duża liczba fanów czy followersów nie przekłada się wcale na sukces naszego biznesu. Jakie jeszcze popełniamy błędy, budując społeczność w social mediach?
Posłuchaj 321. odcinka MWF i dowiedz się, w jaki sposób budować internetowe społeczności, które dają wartość zarówno ich członkom, jak i założycielom.
4:43 Piotr Chmielewski – Skuteczny fanpage i reklama w social media
10:45 Franciszek Georgiew – Tygrysy Socialu
14:56 Maciej Wieczorek – Biznes 2.0
19:58 Katarzyna Granops-Szkoda – Twoja Firma w Internecie i Social Media
22:14 Marta Krasnodębska – Hakerki Sukcesu BOOTCAMP Strategia Biznesu Online
26:01 Joanna Ceplin – Uwierz w swoją markę online
30:14 Paulina Władzińska – Merytorycznie o Social Media
31:54 Robert Marczak – Growth Hacking Polska
37:02 Daniel Kędzierski – Social media
3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:
- Zapisz sobie cel, jaki powinna mieć społeczność, określ jej rolę w twojej strategii marketingowej oraz zastanów się, jaką wartość będą mieć członkowie tej społeczności dzięki temu, że do niej dołączą.
- Zarezerwuj sobie odpowiednią ilość czasu i zaplanuj swoją aktywność w grupie. Pamiętaj, że nie możesz ograniczyć swoich działań do założenia grupy – musisz też na bieżąco wrzucać treści, moderować konwersację oraz usuwać SPAM.
- Korzystaj z narzędzi oferowanych przez różne platformy społecznościowe i inwestuj w reklamy.