294: 6 milionów złotych z jednego kursu online – Maciej Aniserowicz
Jak z sukcesem sprzedać kurs online? Czy sprzedaż kursu za sześciocyfrową kwotę jest możliwa? Jak to zrobić? Z jakich źródeł warto korzystać, ucząc się tworzenia i sprzedawania kursów online?
Gościem 294. odcinka MWF jest Maciej Aniserowicz, przedsiębiorca, ex-programista i vloger, który sprzedał kurs online za 6 milionów złotych.
00:45 Tom Wainwright „Narkonomia" – recenzja
03:17 Gdzie Maciej uczył się tworzenia i sprzedawania kursów online?
08:42 Dlaczego kurs DNA był kierowany do zaawansowanych programistów?
15:26 Czy kurs online kanibalizuje sprzedaż szkoleń stacjonarnych?
17:29 Skąd wzięła się nazwa kursu Droga Nowoczesnego Architekta (DNA)?
19:13 Jak sprawdzić czy treść kursu odpowiada potrzebom grupy docelowej?
23:03 Jak zachęcić uczestników do wypełniania ankiet?
24:33 Czy udostępnianie darmowych merytorycznych treści zmniejsza sprzedaż kursu?
29:13 Jak ankiety mogą pomóc w ustaleniu ceny kursu?
40:04 Jak stworzyć stronę lądowania (landing page) do kursu online?
45:55 Jakie materiały wysyłać osobom zapisanym na listę oczekujących?
51:53 Gdzie szukać osób potencjalnie zainteresowanych zakupem kursu?
59:44 Jak przebiegała przedsprzedaż kursu DNA?
1:07:39 Czym różniła się przedsprzedaż od późniejszej kampanii sprzedażowej?
1:18:20 Kiedy warto współpracować z partnerami afiliacyjnymi?
1:19:50 Jaki kanał poza e-mailem jest najbardziej skuteczny w sprzedaży kursu?
1:23:11 Jak poradzić sobie z presją związaną z sukcesem kursu?
1:29:21 Jaka jest rola społeczności w kursie online?
1:32:31 Jakie były wpadki i błędy podczas sprzedaży kursu DNA?
1:40:06 Co jeszcze wpłynęło na sukces sprzedaży kursu DNA?
3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:
- Zanim zaczniesz inwestować w stworzenie kursu, warto sprawdzić prostymi sposobami, czy potencjalni klienci są zainteresowani danym tematem.
- Wykorzystując ankiety, możesz nie tylko dowiedzieć się, jakie tematy interesują odbiorców, ale również ile są skłonni zapłacić za gotowy produkt.
- Najcenniejszym zasobem marketera jest lista mailingowa.