Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
<< Go to podcasts list

292: Upraszczanie komunikacji z klientami – Adam Mrowiec

04.11.2019
00:54
Polish

Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz.


Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby nawet najbardziej skomplikowane rzeczy były zrozumiałe dla odbiorców?


Gościem 292. odcinka MWF jest Adam Mrowiec, twórca marki Doodle Wolf.


2:00 Miłosz Brzeziński „Wy wszyscy moi ja" – recenzja

6:43 Kiedy warto uprościć komunikację z klientami?

12:08 Upraszczanie komunikacji z klientem – jak zacząć?

21:45 Jak przedstawiać abstrakcyjne pojęcia w formie graficznej?

30:37 Jak wybrać kluczowe informacje, które warto przekazać klientowi?

35:22 Jak sprawić, żeby w procesie upraszczania komunikacji nie zgubić ważnych informacji?

40:15 Jakie informacje najtrudniej przekazać w prosty sposób?

47:31 Dlaczego w Polsce tzw. explainer video jest mniej popularne niż w USA?


3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:

- Słuchaj pytań zadawanych przez klientów. Dzięki temu dowiesz się, które elementy twojej komunikacji warto uprościć.

- Przygotowujesz ofertę, instrukcję obsługi itp.? Zanim ją wydrukujesz i wyślesz do klientów, skonsultuj ją z kimś spoza firmy. W ten sposób upewnisz się, czy treść jest zrozumiała dla laika.

- Chcesz nauczyć się przedstawiania informacji w formie graficznej? Graj ze znajomymi w kalambury – to świetne ćwiczenie.

Similar podcasts