This event has already taken place. Check upcoming events
In Out™
Event:
In Out™
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
25.09.2025 (thursday)
Time:
08:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Od Nowa
Address:
ul. J. Gagarina 37a
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Agenda:
8:00 - 9:00 - Rejestracja
9:00 - 10:50 - Część #1
- Martyna Kałużna - VML - Trendowisko: Jak odnaleźć się w gąszczu społecznych zmian i tworzyć kampanie, które zarezonują z odbiorcami?
- Grzegorz Wachowicz - AlgorytmBiznesu - Czy jedynki to nowe dziewiątki? Jak zarabiać więcej wykorzystując pricing psychologiczny?
- Karolina Martyniuk - IKEA - Jak jedna noc może zmienić wszystko… w sprzedaży. Czyli Category Entry Points w praktyce.
- Magdalena Sielachowicz-Nowakowska - Samsung - Od technologii do emocji – marketing innowacji.
10:50 - 11:20 - Przerwa
11:20 - 13:05 - Część #2
- Mikołaj Winkiel - Brand24 - AI jest w co drugiej prezentacji, ale czy wiesz jak fajnie działa w monitoringu Internetu?
- Hanka Dziubińska – copy/taste - Jak AI zmieniło cię w Creative Heada z pierwszej dekady XXI wieku i co z tym zrobić.
- Amadeusz Marciniak - DDOB - Od relacji do zaangażowania pro bono: współpraca z twórcami cyfrowymi i mediami przy promocji Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego w projekcie MŁODE GŁOWY x DDOB.
- Dominika Paruszewska, Piotr Matusiak i Jędrzej Olżewski – Bluerank, Full Stack Experts - AI to nie wszystko: 3 wnioski z projektów human-based, AI-powered.
13:05 - 14:05 - Przerwa
14:05 - 16:15 - Część #3
- Łukasz Kępiński - Tears of Joy - Virale, RTM-y, chwilowe zasięgi… A może podejść do tego inaczej? O sile social search i nowym spojrzeniu na media społecznościowe.
- Jakub Tomajczyk - Action Studio - Video content bez budżetu – jak robić to dobrze?
- Paweł Dąbrowski - KUBOTA - KUBOTA - od bazaru do mainstreamu.
- Jacek Ciesielski - ONSEN - Od idioty do szczęśliwego idioty - czyli jak budować firmy, które uszczęśliwiają ludzi.
Zakończenie
Description:
25 września 2025 spotkamy się w Toruniu, by mówić o marketingu bez ściemy. Konkretne case studies, prelegenci – praktycy z topowych marek i agencji oraz 300 uczestników gotowych by działać.
IN - to wiedza i najnowsze trendy.
OUT - to myślenie poza schematami – out of the box.
- Wyjątkowi prelegenci – praktycy reprezentujący największe marki i agencje marketingowe w Polsce
- 20 minutowe wystąpienia – esencja wiedzy, zero lania wody
- Gift bagi pełne niespodzianek
- Znajomości – uczestnicy, zajmujący się na co dzień tym co Ty
- Studio wideo na miejscu – z udziałem prelegentów i uczestników
- Konkurs na najlepszą prelekcję – oceniasz Ty, nie jury