Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

In Out™

Event:
In Out™
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
25.09.2025 (thursday)
Time:
08:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Od Nowa
Address:
ul. J. Gagarina 37a
Agenda:

8:00 - 9:00 - Rejestracja

9:00 - 10:50 - Część #1

  • Martyna Kałużna - VML - Trendowisko: Jak odnaleźć się w gąszczu społecznych zmian i tworzyć kampanie, które zarezonują z odbiorcami?
  • Grzegorz Wachowicz - AlgorytmBiznesu - Czy jedynki to nowe dziewiątki? Jak zarabiać więcej wykorzystując pricing psychologiczny?
  • Karolina Martyniuk - IKEA - Jak jedna noc może zmienić wszystko… w sprzedaży. Czyli Category Entry Points w praktyce.
  • Magdalena Sielachowicz-Nowakowska - Samsung - Od technologii do emocji – marketing innowacji.

10:50 - 11:20 - Przerwa

11:20 - 13:05 - Część #2

  • Mikołaj Winkiel - Brand24 - AI jest w co drugiej prezentacji, ale czy wiesz jak fajnie działa w monitoringu Internetu?
  • Hanka Dziubińska – copy/taste - Jak AI zmieniło cię w Creative Heada z pierwszej dekady XXI wieku i co z tym zrobić.
  • Amadeusz Marciniak - DDOB - Od relacji do zaangażowania pro bono: współpraca z twórcami cyfrowymi i mediami przy promocji Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego w projekcie MŁODE GŁOWY x DDOB.
  • Dominika Paruszewska, Piotr Matusiak i Jędrzej Olżewski – Bluerank, Full Stack Experts - AI to nie wszystko: 3 wnioski z projektów human-based, AI-powered.

13:05 - 14:05 - Przerwa

14:05 - 16:15 - Część #3

  • Łukasz Kępiński - Tears of Joy - Virale, RTM-y, chwilowe zasięgi… A może podejść do tego inaczej? O sile social search i nowym spojrzeniu na media społecznościowe.
  • Jakub Tomajczyk - Action Studio - Video content bez budżetu – jak robić to dobrze?
  • Paweł Dąbrowski - KUBOTA - KUBOTA - od bazaru do mainstreamu.
  • Jacek Ciesielski - ONSEN - Od idioty do szczęśliwego idioty - czyli jak budować firmy, które uszczęśliwiają ludzi.


Zakończenie



Description:

25 września 2025 spotkamy się w Toruniu, by mówić o marketingu bez ściemy. Konkretne case studies, prelegenci – praktycy z topowych marek i agencji oraz 300 uczestników gotowych by działać.


IN - to wiedza i najnowsze trendy.

OUT - to myślenie poza schematami – out of the box.


  • Wyjątkowi prelegenci – praktycy reprezentujący największe marki i agencje marketingowe w Polsce
  • 20 minutowe wystąpienia – esencja wiedzy, zero lania wody
  • Gift bagi pełne niespodzianek
  • Znajomości – uczestnicy, zajmujący się na co dzień tym co Ty
  • Studio wideo na miejscu – z udziałem prelegentów i uczestników
  • Konkurs na najlepszą prelekcję – oceniasz Ty, nie jury

Similar events

Profile of employers