EKG Reklamy 2025

08:30 - 09:20 - Rejestracja, networking, napoje, przekąski
09:20 - 09:30 - Rozpoczęcie
09:30 - 09:40 - Paweł Pawul - Q&A
09:40 - 09:50 - Zwycięzca konkursu na prelegenta
09:50 - 11:20 - Joanna i Jarosław Burdek - Ucz się biologii zamiast marketingu. Neuromarketing tips and tricks
11:20 - 11:30 - EKGift - Prezentacja produktów biorących udział w konkursie na EKGift 2025
11:30 - 12:10 - Przerwa kawowa
12:10 - 12:20 - Krystyna Wróblewska - Od storytellingu do storylivingu: Jak tworzyć wydarzenia, które uczestnicy przeżywają, a nie tylko oglądają?
12:20 - 12:30 - Daniel Kostrzewa - Przełącz się na offline - doświadcz, przeżyj, poczuj - nowa perspektywa usług eventowych.
12:30 - 12:50 - Monika Serwińska - Błyskawiczne formaty, nieograniczone możliwości: Reels i TikTok na pierwszej linii Marketingu 6.0
12:50 - 13:00 - Paweł Białas - AI w marketingu: Narzędzia, które ułatwiają życie marketerom
13:00 - 13:10 - Grzegorz Michalski - Droga jest Wszystkim – cel jest niczym – jak egzekwować strategię marketingową „wystarczająco dobrze”
13:10 - 14:00 - Panel dyskusyjny - Łukasz Wołek, Grzegorz Michalski, Robert Załupski, Paweł Białas, Piotr Bucki - prowadzi Maks Michalczak
14:00 - 14:10 - Mikołaj Rey o swojej kuchni na dziś
14:10 - 15:10 - Przerwa obiadowa
15:10 - 15:25 - Michał Sowa, Aneta Kłębokowska, Maciej Balcerowski - Jak świadomie projektować system benefitowy i wynagradzania, by stał się realnym narzędziem wspierającym rozwój firmy?
15:25 - 15:40 - Stephen Mitchell - Integrating a Trusted Advisor Approach with Marketing 6.0
15:40 - 17:10 - Piotr Bucki - Adaptacja do zmian: Jak marketerzy mogą skutecznie reagować na dynamiczne trendy rynkowe
17:10 - 17:20 - Wyniki konkursów, rozdanie nagród
17:20 - 18:00 - Networking, radość, szczęście, gadżety :)
24 września 2025 roku zapraszamy do warszawskiego hotelu Novotel Warszawa Centrum na wyjątkowe spotkanie branży marketingu i reklamy – EKG Reklamy.
EKG Reklamy to event dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem, a szczególnie budowaniem bezpośrednich relacji z klientami i partnerami biznesowymi. W jego trakcie będziecie mieli okazję poznać aktualne trendy branżowe, sprawdzić nowości z rynku oraz wymienić się doświadczeniami z gośćmi. A wszystko to w kameralnej atmosferze w towarzystwie dobrej kuchni.