Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

EBMASTERS Warszawa #24

ebmasters-warszawa-24
Event:
EBMASTERS Warszawa #24
Event type:
Meetup
Category:
HR
Topic:
Date:
10.06.2025 (tuesday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
H.4.0.S
Address:
Marszałkowska 64
Agenda:

18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.

18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:


1. Aleksandra Zych, Company Recruiter, SYZYGY Warsaw

#EBnews

Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.

(25 min + dyskusja)


2. Patrycja Kozub & Joanna Piórkowska, Employer Branding Manager & Employer Branding Consultant, MJCC

Kawa na ławę, czyli skuteczna komunikacja wewnętrzna z pracownikami fizycznymi.

Komunikacja wewnętrzna powinna być jak dobra kawa: gorąca, świeża i podana w odpowiedni sposób. Podczas prelekcji opowiemy o tym, jak komunikować się z pracownikami magazynów czy produkcji w formie, która ma sens i trafia do grupy docelowej, czyli: prosto, konkretnie i bez zbędnych dodatków - kawa na ławę. Będzie o praktycznych rozwiązaniach, błędach, których warto unikać i sposobach, dzięki którym komunikacja do osób, które na co dzień nie korzystają z maili czy intranetu, może działać naprawdę dobrze.

(25 min + dyskusja)


3. Emila Badełek, People Experience Manager, Rohlig SUUS Logistics

[TBA]


Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie "trochę" czasu na rozmowy po evencie.

Description:

Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 10 czerwca 2025 r. o 18:00 w H40S (uwaga :)) podczas EBMASTERS Warszawa #24!


Temat przewodni wydarzenia: Komunikacja wewnętrzna skierowana do blue collars


Kilka słów o prelegentach:

Aleksandra Zych, Company Recruiter, SYZYGY Warsaw

Od ponad 6 lat wspiera organizacje w przyciąganiu i zatrzymywaniu talentów - najpierw w IKEA, gdzie współtworzyła pierwsze na świecie Studio Pracy, a obecnie w SYZYGY Warsaw, gdzie odpowiada za rekrutacje end-to-end, onboarding oraz działania employer brandingowe. Jako EB Storyteller tworzy spójne i autentyczne narracje o turkusowej kulturze organizacyjnej, które realnie wspierają procesy rekrutacyjne. Ukończyła studia magisterskie z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie SWPS, gdzie rozwijała zainteresowania związane z komunikacją, motywacją i kulturą organizacyjną - dziś te obszary stanowią fundament jej podejścia do pracy z ludźmi. Angażuje się również w projekty wspierające rozwój kobiet w branży technologicznej - m.in. jako konsultantka HR w programie DareIT. Po godzinach piecze różne słodkości - ku uciesze zespołu, który chętnie testuje efekty tych eksperymentów.


Patrycja Kozub, Employer Branding Manager, MJCC

Doświadczona managerka kompleksowych projektów EB. W branży aktywna od 15 lat, w tym od blisko 7 - w agencji MJCC. Pracowała m.in. dla takich marek jak ING Bank Śląski, FM Logistic, Eko-Okna, TJX czy Coca-Cola HBC, planując i realizując kampanie zewnętrzne, w tym masowe kampanie rekrutacyjne, działania wizerunkowe, a także liczne działania z obszaru komunikacji wewnętrznej. Szczególnie bliska jest jej komunikacja do pracowników fizycznych - w MJCC żartują, że ma "niebieskie serce", bo właśnie dla tej grupy najchętniej i najczęściej projektuje kampanie. Jej projekty były wielokrotnie nagradzane, m.in. w takich konkursach jak Siła Przyciągania, EB Excellence Awards czy Złote Spinacze.


Joanna Piórkowska, Employer Branding Consultant, MJCC

Employer Branding Konsultantka w MJCC. Doświadczenie w obszarze marki pracodawcy zdobywała już na studiach jako ambasadorka Kaufland Polska. Od trzech lat pracuje w agencji MJCC, gdzie wspiera firmy w realizacji skutecznych działań EB-owych, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. W pracy lubi szukać nowych i nieszablonowych rozwiązań, które trafiają do grupy docelowej i po prostu mają sens! Jej projekty zostały docenione w branżowych konkursach.: Złote Spinacze, HR Dream Team i PR Wings. Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Corning, FM Logistic czy Euroclear.


Emila Badełek, People Experience Manager, Rohlig SUUS Logistics

W Rohlig SUUS Logistics pełni rolę People Experience Managerki i jest odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną, employer branding oraz działania związane z budowaniem pozytywnych doświadczeń pracowników.

Niezmiennie od lat pasjonuje się realizacją projektów w zakresie komunikacji oraz podnoszenia zaangażowania i satysfakcji pracowników. Na swoim koncie ma wdrożenia kampanii Employer Brandingowych i rekrutacyjnych, kierowanych do różnorodnych grup pracowników, od pracowników fizycznych po młodych ekspertów z obszaru technologicznego, a także przewoźników i kierowców. Prelegentka i organizatorka meet-upów technologicznych. Z sukcesem wdrożyła nowoczesne narzędzia komunikacyjne i systemy grywalizacyjne dla pracowników. W swojej codziennej pracy integruje cele HR z wyzwaniami biznesu, stawia na analitykę danych i szuka najlepszych rozwiązań.


Do zobaczenia na evencie oraz w naszej grupie na Facebooku!

Similar events

Profile of employers